tandeftersyn-ikonKirurgi

Her på klinikken foretager vi de fleste kirurgiske indgreb, bl.a. fjernelse af visdomstænder, operationer af cyster, rodspidsoperationer og isætning af implantater.

Er der tale om særligt krævende operationer har vi et godt samarbejde med erfarne specialtandlæger og kæbekirurger.

• En visdomstand, der ikke er vokset ordentligt frem, kan blive nødvendig at fjerne, så den ikke er årsag til betændelser eller skader på nabotænderne.
  • En cyste i kæbe eller mundslimhinde kan give store gener, men kan let opereres med lokalbedøvelse.
  • En rodspidsoperation er nødvendig, hvis betændelser på rodspidser ikke kan behandles med en almindelig rodbehandling.
  • "Virkelig god service, det var en ren fornøjelse, normalt føler jeg mig ret utryg ved at tage til tandlægen, men Jakob som jeg var inde hos, var rigtig god til at informere og gøre en tryg, service i topklasse"
    22/03/2017

Hjælp os med at hjælpe dig

På vegne af både jer og den generelle tandsundhed i Danmark, deltager vi her på klinikken i en underskriftindsamling. Årsagen til dette er en hasteindført særlov, der skærer betydeligt i det offentlige tilskud til forebyggende tandpleje. Dette betyder bl.a., at priserne på flere typer behandling desværre stiger lidt.

Det vil hjælpe meget, hvis I vil bidrage med jeres underskrifter, da dette vil sende et utvetydigt signal til politikerne om at den danske befolkning – ikke kun de ansatte på tandklinikkerne – ønsker en bedre løsning på alles vegne.

Linket til underskriftindsamlingen kan findes her:

memeta.dk/underskriftindsamling/